Wat staat de liefde voor jouw klant of burger in de weg?

Wat we in een organisatie ook doen, het is uiteindelijk altijd voor de klant of burger. Jij bent daar als geen ander van doordrongen, maar de rest van de organisatie heeft wat moeite met die klantliefde.

Optimist als je bent, zie je in de huidige trend in digitale transformatie een nieuwe kans om ‘customer obsession’ weer op de agenda te krijgen en het nu écht goed te doen. Wij* willen je daar graag bij helpen.

Groot Customer Obsession onderzoek

Maar voordat we vanuit onszelf een evenement, community en andere middelen gaan inzetten, willen wij eerst van jou weten wat je grootste uitdagingen zijn in het ‘customer obsessed’ krijgen van je organisatie.

Doe mee aan de enquête! (kost je niet meer van 5 minuutjes)

We laten je weten wat de uitkomsten zijn en wat we met de resultaten gaan doen.

Hou ook deze website in de gaten voor meer nieuws over dit onderzoek en de activiteiten die we gaan organiseren.

Waarom Customer Obsession?

Voor de mensen die een geheugensteuntje of wat inspiratie nodig hebben, schreef Gerry McGovern een pleidooi voor ‘Customer obsession’.

Gerry is heel stellig: “To truly be successful, you need to nurture a customer obsession culture within your organization.” Vroeger kon je nog wegkomen met activiteiten die de organisatie meer geld bespaarden en de klant meer tijd en ergernis opleverden. “In an age when customers are far more independent-minded, disloyal, and connected with other customers and competitors, it is those who obsess about saving customers time who will lead the digital race.”

Waarvan akte.

* Wij zijn @aroshabrouwer, @gerrymcgovern@gerrymcgovern, @stratermans en @erikmhartman